BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

20101228

cik SABREENA


aku pon x tahu , tibe" je terdetik nk buat blog pasal makcikk joyahh sorang nihh . mybe aku rindu dea kot . she like my battery charger lahh . terkenal dengan bibirnye yang seksi bak ANGELINA JOLIE , sudahh bolehh membuat lelaki terliur. teett ! *xde kene mengene dalam cerita. kami berada dalam situasi yang same , tu kot antara salah satu sebab kami rapat macam belangkasss .tidur same" , sometimes kongsi selimut and bantal . nasib lahh siapa yang jatuh katil dulu . HEE. mandi same", makan pon kongsi pinggan, AWAS! kami bukan lesbo okayy ! kalau terdesak sangat kongsi kad fon time nk call buffie masing" *time tuhh tngah sengkek gilerr .salah satu sebab aku suke kawan ngn cik sabreena nihh adalah .... first, dea x kedekut , even aku tahu family dea nihh berduit org nye. second, dea LOW FROFILE, dea x kesahh dengan pakaian dea, asalkan pakai baju. btol x sab? HAHA . tak payah nk brended sangat. ukur baju di badan sendiri . AND 1 benda yang paling aku suke pasal dea , dea sibukk sangat nk jage hati org lain, tapi hati dea? sape nk jage? adudu, susah jugakk ada org macam kau nihh . HAHA . ada satu hari tuhh dea nangis kat tandas sebab sakit hati ngn someone, but kau masih lagi bole senyum kat org tuhh . kalau aku, da lame kene backhand .grr. BTW, aku sayang kau sabreena . ahad nihh kite jumpe yea di ASRAMA SEKOLAH TEKNIK PERDAGANGAN, johor bharu. time tuhh kau jangan nk ngade" homesick lahh, rindu pakwe lahh , lappy lahh . aku backhand kau karang ! lepas nihh x bolehh tido same" lagi, gosip sampai ke subuhh . I WILL MISS YOU MY DEAR.

0 comments: