BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

20110129

patut ke?

patut ke kite kene tanggung apa yang orang lain buat . malam nihh kau mmg menguji kesabaran aku. kalau aku tak pk kau kawan aku. dah lame aku tapak muke kau kasi licin. tak habes habes lagi ke kau nk susahkan kiteorang . kiteorang dahh lame saba dengan kau. kteorang bkn macam member kau yang bole terime semua perbuatan kau. huyy grr come on lahh ! kau dahh besar, dah bole pk mane baik mane buruk . kteorang pun bkan bodoh nk telan semua perbuatan kau. aku penat lahh weyhh . seriusly . malu lahh aku kat orang lain sebab perbuatan kau.kteorang tanggung MALU !faham .x payah nak market kan diri dengan carik gaduh . lastly, aku kene hadap semua nihh . kalau dah tahu diri tuhh kurang keberanian jangan dijolok sarang tebuan. dah puas kteorng nasihatkan kau tapi..
hampehh !

CREDIT TO HER .

0 comments: